Download Good Mp3 Music
Login: Password:
   Browse by Artist: # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
   Our stats: Artists: 185157 (+25) | Albums: 692122 (+71) | Tracks: 7515823 (+731)

Furry Lewis and Frank Stokes mp3 download (17 tracks)

Text Of The Day

Search by artist, album or song!
Find
We recommend it!


Album: Beale Street Blues (The Blues Collection Vol.61) mp3 download

Year: 0
Artist: Furry Lewis and Frank Stokes
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Furry Lewis and Frank Stokes - Beale Street Blues (The Blues Collection Vol.61) album


Track listing:


No. Title Size
1. Furry Lewis and Frank Stokes - I Will Turn Your Money Green.mp3 4.24 Mb download
2. Furry Lewis and Frank Stokes - Judge Harsh Blues.mp3 4.08 Mb download
3. Furry Lewis and Frank Stokes - Mistreatin' Mamma.mp3 4.14 Mb download
4. Furry Lewis and Frank Stokes - Kassie Jones - Part 1.mp3 4.15 Mb download
5. Furry Lewis and Frank Stokes - Kassie Jones - Part 2.mp3 4.08 Mb download
6. Furry Lewis and Frank Stokes - Cannon-Ball Blues.mp3 4.23 Mb download
7. Furry Lewis and Frank Stokes - Furry's Blues.mp3 4.36 Mb download
8. Furry Lewis and Frank Stokes - Dry Land Blues.mp3 4.02 Mb download
9. Furry Lewis and Frank Stokes - Downtown Blues.mp3 4.40 Mb download
10. Furry Lewis and Frank Stokes - Nehi Mamma Blues.mp3 4.14 Mb download
11. Furry Lewis and Frank Stokes - I Got Mine.mp3 4.10 Mb download
12. Furry Lewis and Frank Stokes - Stomp That Thing.mp3 4.44 Mb download
13. Furry Lewis and Frank Stokes - 'T Ain't Nobody's Business If I Do - Part 2.mp3 4.57 Mb download
14. Furry Lewis and Frank Stokes - How Long.mp3 4.51 Mb download
15. Furry Lewis and Frank Stokes - Bunker Hill Blues.mp3 4.07 Mb download
16. Furry Lewis and Frank Stokes - Right Now Blues.mp3 4.26 Mb download
17. Furry Lewis and Frank Stokes - Frank Stoke's Dream.mp3 3.90 Mb download
18. Furry Lewis and Frank Stokes - Memphis Rounders Blues.mp3 3.80 Mb download









Artist: Chris Brown
Song: Deuces



All that bullshit is for the birds
You ain't nothin but a vulture
Always hopin for the worst
Waiting for me to fuck up up
You'll regret the day when I find another girl, yeah
Who knows just what I need, she knows just what I mean
When I tell her keep it drama free
Ohohohohohohohoh... x2
I told you that I'm leaving (deuces)
I know you mad but so what?
I wish you best of luck
And now I'm bout to throw them deuces up

[Chorus]
I'm on some new shit
I'm chuckin my deuces up to her
I'm moving on to something better, better, better
No more tryin to make it work
You made me wanna say bye bye, say bye bye, say bye bye to her [x2]

[Tyga Verse]
Uh, Use to be valentines
Together all the time
Thought it was true love, but you know women lie
It's like I sent my love with a text two times
Call cause I care but I aint get no reply
Tryna see eye to eye but it's like we both blind
Fuck it lets hit the club, I rarely sip but pour me some
Cause when it's all said and done,
I aint gon be the one that she can always run to
I hate liars, fuck love I'm tired of tryin
My heart big but it beat quiet
I don't never feel like we vibin
Cause every time we alone it's a awkward silence
So leave your keys on the kitchen counter
And gimme back that ruby ring with the big diamond
Shit is over, whatchu trippin for?
I don't wanna have to let you go
But baby I think it's better if I let you know

[Chorus]
I'm on some new shit
I'm chuckin my deuces up to her
I'm moving on to something better, better, better
No more tryin to make it work
You made me wanna say bye bye, say bye bye, say bye bye to her [x2]

[K Mc verse]
Look, my shorty always on some bullshit like Chicago
So I flip that middle finger and the index finger follow
Deuces, we aint got no future in tomorrow
I'm a dick, so it shouldn't be that hard to swallow
The other chick I'm with never complainin'
She make wanna leave the one I'm with Usher Raymond
Probably didn't register, don't trip, later on it will
Shorty full of drama like gangsta grizzles
I finally noticed it, it finally hit me
Like Tina did Ike in the limo, it finally hit me
I got a new chick, and she aint you
She paula patton thick She give me déjà vu
And all that attitude, I don't care bout it
But all that shit I do for her, you gon hear bout it
Breezy rep two up, two down
But I'm just puttin two up, chuckin up the deuce now

[Chorus]
I'm on some new shit
I'm chuckin my deuces up to her
I'm moving on to something better, better, better
No more tryin to make it work
You made me wanna say bye bye, say bye bye, say bye bye to her [x2]


Music @ Wikipedia
MP3 @ Wikipedia



- Copyright © 2000-2010 Download Mp3 Music llc.